گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

اهل حساب و کتاب؟!؟

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ


    صاحب مغازه معترض است: چرا شما خانم‌ها اهل حساب و کتاب نیستید؟

    می‌گویم: من دیگر خانم ها را نمی‌دانم. اما من خودم زیاد اهل حساب و کتاب نیستم. من اهل کتابم! کتاب!

 

     دوست دارم به جای حساب و کتاب و شمردن، شبانه‌روز زندگی کنم؛ مادری کنم، همسری کنم، کمی آشپزی کنم، کمی خانه را مرتب کنم، و برای خودم در آرامش کتاب بخوانم و بنویسم. در آرامش. در سکوت. بدون حساب و کتاب؛ فقط زندگی و کتاب.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
طاهره مشایخ

زندگی

مادرانه

کتاب

نظرات  (۲)

۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۸ یک خبرنگار ...
سلام ،
احسنت به شما ... :)

عالیه ...
کتابخوانی ... 
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۳ یک خبرنگار ...

امام رضا (ع) : " هر کس در مجلسی نشیند که امر ما در آن زنده می شود ، در روزی که قلب ها می میرند ، قلبش نخواهد مرد " ...

" اللهم ارزقنا زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) فی الدنیا و شفاعت علی ابن موسی الرضا (ع) فی الاخرت " ...

+ میلاد نور بر شما مبارک باد ...

شاد و تندرست باشید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی