گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

حسابرسی: نیمه دوم سال 94

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ


    امروز 4 مهر 1394، دقیقا 200 روز از سال 94 گذشته. در واقع بیشترش رفته و کمش مانده.

حتما ابتدای سال برای خودمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از خودمان انتظاراتی داشته‌ایم.

    حالا باید بنشینیم و حسابرسی کنیم ببینیم کجای کار هستیم و چقدر از برنامه‌ها و آنچه در فکرمان بوده را انجام داده‌ایم و خلاصه ببینیم با خودمان چند چند هستیم!

    ان‌شاءالله که همگی از برنامه زمانی‌مان عقب نباشیم و بلکه جلوتر هم باشیم. البته تا پایان سال هنوز شش ماه، یعنی تقریبا 180 روز دیگر مانده و ان‌شاءالله بتوانیم عقب ماندگی احتمالی را جبران کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
طاهره مشایخ

زندگی

سبک زندگی

قرار

نظرات  (۱)

سلام

منم اون سالهای جوانی که پر از هدف و امید و آرزو بودم حسابرسی سالیانه داشتم و بیشتر برام مهم بود که چیکار کردم و چیکار باید بکنم . ولی متاسفانه توی این سالهای اخیر دیگه هیچی برام مهم نیست و زیاد برنامه ریزی نمی کنم . وقت و عمرم برای همین کارهای معمولی روزانه صرف میشه و همچین هدف مهمی رو دنبال نمی کنم . امروز اتفاقا به یاد شما بودم و به خودم می گفتم کاش مثل خانم مشایخ می نشستم تلاش می کردم بلکه یه کتابی بنویسم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی