گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

«انا بقیه الله»

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ


        مسلمان باشی و آن هم از نوع مسلمان شیعه، شعبان و نیمه شعبان قلبت را می‌لرزاند. نیمه شعبان روز ولادت حضرت مهدی(عج)، صاحب زمان، همان که امام زمان ماست. همان که وعده داده‌اند روزی به دیوار کعبه‌ای که قبله مسلمانان است که خداوند در روز دحوالارض زمین را از همین محل کعبه گسترانید، کعبه‌ای که حضرت آدم بعد از هبوط اولین بنیانگذارش بود و حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل بنایش را نهادند؛ همان کعبه که تمام انبیاء بر گِردش طواف کردند و دیواره‌اش برای تولد امیرالمومنین شکافت و قرار است امام زمان‌مان، پسر حضرت فاطمه سلام الله علیها، بنت حضرت محمد مصطفی(ص)، روزی بر همین دیواره تکیه بزند و صدای مبارکش به گوش جهانیان برسد: «انا بقیه الله» 


     خدایا این همه نشانه را چه کنم؟ این همه نشانه به من نشان دادی و من همچنان بدون توشه هستم. توشه‌ای به من عطا کن. همتی، اراده‌ای ... 


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
طاهره مشایخ

نظرات  (۱)

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳ یک خبرنگار ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی