گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

بلاگفا؛ کتاب سوزی مدرن! !BLOGFA: The Modern Book Burning

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ب.ظ


   در طول تاریخ بشریت، انسان‌ها اندیشه‌ها و احساسات خود را بر روی دیوار غارها، درخت‌ها، پوست آهو و کاغذ و کتاب ثبت کردند و از آنها حفاظت کردند تا به دست آیندگان برسد. با این حال، بلاهای زیادی بر سر اطلاعات و مکتوبات بشری آمده و کتاب سوزی‌ها و کتاب دزدی‌های بسیاری نیز رخ داده است. چه بسیار مردمان که از ترس حاکمانِ زمان کتاب‌های ارزشمند را زیر خاک مدفون کرده‌اند و یا در چاه انداخته‌اند.

    صنعت چاپ، کتاب و دفتر خاطرات راهی است برای ثبت اطلاعات، خاطرات، روزمرگی‌ها و لحظه‌های ناب زندگی و حالا بیش از یک دهه است که بشر اطلاعات و خاطرات و افکارش را در وب‌سایت‌ها ثبت می‌کند. افراد بسیاری هم مثل من و شما دچار پدیده بلاگفا شدیم و در محضرش برای خودمان وبلاگ درست کردیم. چه روزهایی بود؛ یادش به‌خیر. هر روز به وبلاگ‌مان سر می‌زدیم و تروخشکش می‌کردیم؛ قالبش را عوض می‌کردیم. لازم است به خاطر روزهای خوش خدمت رسانی به ما وبلاگ‌داران، از بلاگفا تشکر و قدردانی داشته باشم.

   اما همین جناب بلاگفا ماهی یک بار بدون اطلاع رسانی دچار اختلال می‌شد. تحمل می‌کردیم. کم کم از ارائه امکانات به مشتریانش دریغ می‌کرد باز هم دم نزدیم. این اواخر لینک‌دهی از دیگر سیستم‌ها امکان نداشت، باز هم دم نزدیم.

   حالا بیشتر از یک ماه است که نه تنها به صفحه مدیریت وبلاگ‌مان دسترسی نداریم بلکه آرشیو وبلاگ‌مان هم از دسترس خارج است.

   جناب بلاگفا، اطلاعات من کو؟ پست‌های من کجاست؟ برای هر کدام زحمت‌ها کشیده‌ام. مطالب من کو؟ چه بلایی سر وبلاگ من، بچه دوم من، آمده است؟

   این کشور خارجی همچنان در تعطیلات به سر می‌برد؟!؟

   جناب بلاگفا، شما ما وبلاگنویسان و تمام دوستان وبلاگی را دربه‌در کردی. دلم برای کامنت‌های دوستان وبلاگی و آرشیوم تنگ شده است.

   این روزها بارها مطلبی را جستجو کردم و با در بسته روبرو شدم؛ چرا که بخشی از نتایج جستجو در آرشیو وبلاگ‌های مربوط به بلاگفا موجود است.


همچنان امیدوارم. امید چیز خوبی است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
طاهره مشایخ

وبلاگنویسی

نظرات  (۶)

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۷ رحمانیان. عباسی
سلام وب خوبیه لطفا به وب من هم سر بزنید و نظر بگذارید.موفق باشید.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹ حسین کربلایی
سلام بلاگفا اصلن دیگه غیرقابل تحمل شده حتی ویرایش کدهاهم سخت شده..اینجاهم خیلی پولکین ..در هر صورت برای مدتی بد نیست
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه
واقعا پدیده سختیه...یکی هست که وبلاگش چرک نویسه و از دری مینویسه و خیلی هم وقت و زمانی نمیزاره و یکی هم هست که برای تک تک پست هاش فکر میکنه و...مثل شما...امیدوارم به زودی راه بیفته
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما.
ان شاءالله درست بشه به زودی

سلام خانم مشایخ عزیز

جانا سخن از زبان ما می گویی ...

منم دلم برای همه چی تنگ شده ...

پاسخ:
سلام بر ماه منیرخانم
جانا سخن از زبان ما می گویی
من که حتی دلم برای چرت و پرت هایی که نوشتم هم تنگ میشه (:
پاسخ:
شما خاطرات و زندگی را می نویسین
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۵ یک خبرنگار ...
سلام ،
بلاگفا قدر خودش رو ندونست ...
پاسخ:
متاسفانه:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی