گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

قرار: در امور دیگران دخالت نکنم!

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ


    من با خودم قرار می‌گذارم تا در امور دیگران دخالت نکنم. مثلا اگر کسی بچه ندارد، مدام از او نپرسم چرا بچه نداری! شاید مشکلی هست!

به خانواده‌های تک‌فرزند هم مدام نگویم چرا یکی؟

     خوب عزیز من، وقتی شما یه بار گفتی، دوبار گفتی، سه بار گفتی و او توجه نکرد، حتما مشکلی هست، حتما او برای خودش دلایلی دارد، خودش عقل دارد و می‌فهمد چه می‌کند!

     شاید با این همه تکرارهای شما دل او بشکند. دل شکستن هم گناه دارد.


پ.ن: از این به بعد یک موضوع ثابت دارم: "قرار"! من اینجا با خودم قرارهایی دارم.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
طاهره مشایخ

فرهنگ

قرار

نظرات  (۳)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۶ لیلا فراهانی پور
طاهره جان سلام پیشنهاد می کنم قلم این وب رو هم مزه مزه بکنی 
http://drsalam.blog.ir
آره والاااااا
اما امان از کنترل این زبون
اره واقعا ... توی این دور و زمونه آدم بهتره برای دیگران نظر نده ! مگه اینکه خودشون نظر آدم رو بپرسند ... اصولا هم هیشکی به حرف دیگران گوش نمیده ... هرکسی هر کاری دلش می خواد انجام میده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی