گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

تولدت مبارک دوست وبلاگی عزیزم

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ


     فردا تولد یکی از دوستان وبلاگی است که تقریبا با هم هم‌سن و سال هستیم. این دوستِ نادیده‌ی عزیز، در نوشتن بسیار مهارت دارد و خیلی باذوق می‌نویسد: واژه‌هایش مثل نقل و نبات و باقلواست. برای خودش سبکی دارد منحصر به خود.

    از روزمرگی‌ها، از کدبانوگری‌ها، فرزندان، علایق و آدمهای اطرافش می‌نویسد. از غم‌ها، شادی‌ها؛ در یک کلام واژه‌هایش را خرج به تصویر کشیدن زندگی می‌کند.

    من و این دوست وبلاگی شباهت‌های زیادی با هم داریم و همین باعث دوام دوستی‌مان شده است.


برای این دوست وبلاگی آرزوی بهترین‌ها را دارم.

تولدت مبارک دوست عزیزم

فرصت مناسبی است تا برایتان بگویم چگونه با ایشان آشنا شدم:


    چند سال پیش به دنبال وبلاگ خاصی بودم که به وبلاگ و نوشته‌های ایشان برخوردم. پست به پست خواندم و لذت بردم. بعد رسیدم به پست همان روزش که نوشته بود حسابی سرما خورده و مشغول استراحت است. لبریز از حس زندگی از وبلاگش خارج شدم. نزدیکهای غروب احساس سرماخوردگی داشتم، تب کردم و حسابی از پا افتادم.

   فردا رفتم برایش کامنت گذاشتم(با این مضمون): سرماخوردگی شما مسری بود و من از طریق وبلاگ شما سرما خوردم!!!

    و این چنین رفت‌وآمدهای وبلاگی ادامه پیدا کرد.


    دوستی ما تا امروز علی‌رغم مهاجرت‌های وبلاگی و اذیت و آزارهای بلاگفا هنوز ادامه دارد و ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴

نظرات  (۳)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۴ انارماهی : )
کاش وبلاگشون رو به ما هم معرفی میکردید
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ یک خبرنگار ...
تولدشون مبارک ...
متولد ماه مهر بودن زیباست ... :)
آخی خانم مشایخ .... اینا رو برای من نوشتید !!!! چقدر مهربونید شما .... چرا بهم نگفتید که پست نوشتید برام پس؟؟؟؟؟ هم بهم تلفن زدید ... هم این همه مهربونی ..... اونوقت من تازه بعد از دوسه روز سر زدم به اینجا ............
خیلی شرمنده شدم به خدا ... خیلی لطف دارید .... ممنون از این همه مهربونی و لطف ... منم شما رو خیلی دوست دارم و خوشحالم از داشتن دوست عزیزی چون شما ....
زنده باشید ... بوس بوس ... هاهاها ....
پاسخ:
سلام 

نمیخواستم ریا بشه:)))

آخه برای ثبت در وبلاگ و برای دل خودم نوشتم

دشمنتون شرمنده عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی