گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس

هر آنچه مربوط به زندگی است

گزارش یک زبانشناس
پیوندهای روزانه

داستان یک زن: راههای استحکام عشق

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ


در حالی این پست را می‌نویسم که یک کوه از لباس‌های همسر جلوی رویم قرار دارد. اهل لباس تکی اتو زدن نیستم. معمولا لباس‌ها را جمع می‌کنم و یک باره اتو می‌زنم. به نظرم اتو زدن لباس همسر یکی از راههای تجدید عشق و دوستی است. و من با عشق اتو می‌زنم. مثلا چند شب پیش که همسرم می‌خواست ماموریت برود یک پیراهن اتونشده نشانم می‌دهد: «اگه این اتو داشت می‌پوشیدم.» نصفه شب نشستم پیراهنش را اتو زدم.

حالا امروز روز اتوی من است. معمولا به هنگام اتو زدن تفسیر قرآن یا سخنرانی مورد علاقه‌م را گوش می‌دهم. اینطوری از وقتم نهایت استفاده را برده‌ام.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱
طاهره مشایخ

زندگی

عشق

نظرات  (۳)

سلام عزیزم.
دوست داشتی به منم سری بزن خوشحال می شم.
سلام
مردها چیکار می کنند برای استحکام عشق ؟! انگار همش از خانمها انتظار میره عشق رو استحکام ببخشند !
پاسخ:
سلام
قبول دارم. درست میگین.

در موردش حرفهایی دارم، اما چون با مشخصات می نویسم نمی تونم واضح و شفاف حرف دلمو بزنم.
سلام من یه چندسالی میشه که لباسای اقای همسر رو اتو نمیکنم و خودش اینکاروانجام میده.میدونید چی میگم.
پاسخ:
سلام
کار شما هم خوبه.
هر کس با توجه به شناختی که از همسر و روال زندگی خودش داره، سبک زندگی خودشو داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی